Karin Sennefelt


Forskningslogg nr 8: History mom har tvättid
2009/05/13, 10:49
Filed under: historia | Etiketter: , , , , , ,

Ibland kan vetenskapliga biografier vara upplyftande, ibland är de mindre så. Jag föreställer mig att Gabrielle Spigel tänker sig att man ska bli uppmuntrad av hennes berättelse om att vara förälder och historiker, men jag tappar mest modet. Idag började arbetsdagen sent för jag var tvungen att tvätta. Då blir det inga böcker skrivna. Jag sov nästan åtta timmar. Nu är jag odisciplinerad och bloggar istället för skriver bok. Då blir inga böcker skrivna.
Okej då. Jag ger mig i kast med bibelspråken mot Arvid Horn istället.

1 kommentar

Jag har ägnat mig åt att äta glass, då blir det heller inga saker gjorda

Kommentar av maria




Kommentarer inaktiverade.



