Karin Sennefelt


Forskningslogg nr 2
2009/03/06, 11:41
Filed under: forskningslogg | Etiketter: , ,

På måndag ska jag kommentera fyra kollegors forskning genom att belysa anknytningspunkter dem emellan och komma med nya infallsvinklar på projekten. Det hela är en del av institutionskonferensen med temat ”forskning” (duh…). Mitt inlägg har jag tänkt ska vara briljant, det ska lyfta diskussionerna till en ny nivå och de som får kommentarerna ska tacka mig efteråt.

Nädå. Ingen press på mig själv. Inget storhetsvansinne heller. Om jag ska ha något alls att säga så måste jag lägga upp en strategi. Som den ser ut nu så ska jag läsa deras abstracts och sedan smälta det hela medan jag lagar och äter vinkokta musslor och aioli. Varmed stora tankar uppstår. Är det tänkt. Eller åtminstone stor andedräkt. Det är ju också ett sätt att göra intryck på konferensen.

Kommentarer inaktiverade för Forskningslogg nr 2





Kommentarer inaktiverade.



